Kategorie produktů

Servis a reklamace


Reklamace se řídí reklamačním řádem. Odchyluje-li se níže uvedený text od reklamačního řádu nebo je-li s ním rozporu, platí informace uvedené v reklamačním řádu.


Podání reklamace


V případě, že zakoupené zboží vykazuje vady, lze jej reklamovat. Reklamace může proběhnout výměnou zboží nebo jeho opravou, další možnosti zahrnují slevu z ceny nebo vrácení peněz.

Reklamaci je třeba zasat vyplněním Reklamačního formuláře. Reklamační formulář je dostupný v e-shopu po přihlášení Vaším účtem v sekci Můj účet -> Objednávky, kde rozkliknete danou objednávku a napravo u každého výrobku lze zobrazit "R". O reklamační formulář je možné požádat také e-mailem na eshop(zavinac)kristyn.cz .

Na základě vyplněného a odeslaného reklamačního formuláře bude kupující informován o dalším postupu a adrese pro zaslání reklamovaného produktu.

Reklamace zboží se nejlépe uplatňují doručením servisnímu středisku výrobce na vlastní náklady a nebezpečí, není-li smluvně stanoveno jinak nebo neřídí-li se reklamace pravidly uvedenými na originálním záručním listě, dodaným přímo výrobcem / distributorem výrobku.

Není-li z jakýchkoliv důvodů možné zboží doručit do servisního střediska nebo výrobce zboží servisním střediskem v ČR nedisponuje, pak kupující reklamuje zboží u prodávajícího.



Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě


Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete v případě, že jste spotřebitel, od kupní smlouvy odstoupit do 14ti dnů od převzetí zboží a to bez udání důvodu.
Můžete využit vzorový formulář v souladu s § 1830 občanského zákoníku poskytovaný zde, viz i poučení zde.

Písemné odstoupení od kupní smlouvy nám musí být doručeno nejpozději 14tý den od převzetí zboží.

Vrácení kupní ceny za zboží proběhne do 14ti dnů po fyzickém převzetí zboží a překontrolování jeho stavu formou bezhotovostního převodu na účet uvedený v odstoupení od kupní smlouvy.

Za nepoužité a nerozbalené zboží odesíláme platbu v plné výši kupní ceny ihned.

Bude-li zboží nést známky používání, či poškození, jsme oprávnění dle občanského zákoníku započíst snížení kupní ceny úměrně poškození. Tzn. vynaložené náklady na uvedení do prodejného stavu nese kupující. (typicky chybějící příslušenství, poškrábání zboží apod. znamená prodej se slevou, o kterou je vracená kupní ceny ponížena).

14ti denní lhůta se ze zákona nevztahuje např. na:
- zboží vyrobené na objednávku nebo zboží jednoznačně přizpůsobeného kupujícímu (např. počítač s konfigurací na přání).
- zabalený datový nosič, jako je DVD, které jste po nákupu rozbalili (např. operační sytém, hry).
- digitální online obsah, pokud jste již zahájili stahování nebo streaming.


Zboží spolu s odstoupením od kupní smlouvy (jeho kopií v případě odeslání emailem) zašlete na adresu:
Kristýn e-shop
Kristýn služebník s.r.o.
Wurmova 1208/6
779 00 Olomouc.

NEŽ NÁS BUDETE KONTAKTOVAT:

Přišla vám poškozená zásilka?     Jak postupovat  

Přečtěte si naše     Obchodní podmínky  

Pro každý případ si pro telefonický kontakt připravte doklady o koupi, aby jsme váš dotaz mohli vyřešit co nejrychleji.
Pro emailovou komunikaci použijte nejlépe odpověď na kteroukoliv z našich zpráv, tak hned poznáme, kterou objednávku s námi chcete řešit.

Scroll
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace